ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ

1η ενότητα - 2η υποενότητα Ταξίδια, τόποι, μεταφορικά μέσα

Στη δεύτερη υποενότητα της ενότητας Ταξίδια, τόποι, μεταφορικά μέσα της Στ Δημοτικού μαθαίνουμε πώς γίνεται η περιγραφή ενός αντικειμένου και ειδικότερα ενός πλοίου. Η διδασκαλία μεθοδεύεται βάσει απλών - βήμα προς βήμα - σταδίων μέσα από τα οποία οι μαθητές εξοικειώνονται και κατακτούν το διδακτικό στόχο της περιγραφής.




Έντυπο Υλικό 1

Ημερομηνια: 15-11-2017 Συγγραφεας: Χρήστος Μερεντίτης

Μέσα από ένα κείμενο για το θωρηκτό Αβέρωφ μαθαίνουμε πώς γίνεται η περιγραφή ενός πλοίου. Υπάρχουν ασκήσεις για την περιγραφή αντικειμένου, αλλά και για τα διπλά σύμφωνα (γκ και γγ) και για τις λέξεις που γράφονται με δύο όμοια σύμφωνα. Οι ασκήσεις αυτές δίνονται σε ένα καθαρά κειμενικό πλαίσιο και όχι μέσα από μεμονωμένες και μη συσχετιζόμενες με κείμενο λέξεις. Μάλιστα, σε αυτές τις ασκήσεις η διδασκαλία μπορεί να λάβει και μορφή διαγωνισμού! Όποιος βρει τις περισσότερες σωστές απαντήσεις κερδίζει!






ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ




Έντυπο Υλικό 2

Ημερομηνια: 15-11-2017 Συγγραφεας: Χρήστος Μερεντίτης

Οι απαντήσεις των ασκήσεων και οι οδηγίες προς τον/την εκπαιδευτικό.






ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ




Πολυμεσική Υποστήριξη του Μαθήματος 1

Ημερομηνια: 15-11-2017 Συγγραφεας: Χρήστος Μερεντίτης

Μέσα από μια πολύ ενδιαφέρουσα προβολή Powerpoint βλέπουμε ξανά και πολύ αναλυτικά πώς γίνεται η περιγραφή ενός αντικειμένου, ενώ στη συνέχεια οι μαθητές και οι μαθήτριες - καθοδηγούμενοι από τις διαφάνειες της προβολής - θα επιχειρήσουν να περιγράψουν οι ίδιοι παιδικά παιχνίδια, μεταφορικά μέσα και σύγχρονες κατασκευές.






ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ




Διαδραστικό Κουίζ 1

Ημερομηνια: 15-11-2017 Συγγραφεας: Χρήστος Μερεντίτης

Ένα κουίζ σχετικό με ένα από τα γραμματικά φαινόμενα που μελετήσαμε σε αυτήν την ενότητα, τα διπλά σύμφωνα γκ και γγ.